CoronaVirus – Doskonały Moment na Rozwój Twojego Biznesu

Wydawać by się mogło, że trwająca „epidemia” to czas na wstrzymanie działań biznesowych.

Ale jest dokładnie odwrotnie.

Są tacy, którzy wskazują trzy proste fakty i pytają, czy nie jest tak, że prawdziwy cel jest tam gdzie jest największy skutek a nie tam, gdzie wskazują go media.

Te trzy proste fakty są takie:

1. Impakt na zdrowie społeczne jest w sumie niewielki. Na polskich drogach ginie dziennie w wypadkach 8 osób, na raka umiera 301 osób dziennie, w 2019r na grypę zachorowało w Polsce 2,5 miliona osób, z tego zmarło około 30 osób. Tymczasem w Chinach, gdzie epidemia zdaje się wygasać, z 1 miliarda ludzi zmarło 3 tysiące. To tak, jakby w średnim 300-tysięcznym mieście zmarła jedna osoba więcej niż wczoraj. Zdrowia nie można bagatelizować ale w tym samym czasie….

2. Impakt na gospodarkę jest kolosalnie większy. Ceny ropy spadły o 40% i co ciekawe, spadały jakby obok epidemii (jakby miały być osobną epidemią), rekordowe krachy na rynkach finansowych, zamrożone całe sektory gospodarek wszystkich państw. Przerwane łańcuchy dostaw. Tu, w przeciwieństwie do zdrowia społecznego, impakt jest gigantyczny. Nie będziemy analizować teraz tego, kto na tym ma zyskać ale zobacz że…

3. Epidemia jest w sumie jedynym tematem w mediach. Trzęsienia ziemi w Chorwacji (które kiedyś byłoby wiadomością na wiele dni) prawie nikt nie zauważył. Mediami (i rządami) można sterować nawet gdy one same nie wiedzą że są sterowane. Media często żywią się strachem. Media mogą deformować ogląd świata, nawet nieświadomie (użyteczni idioci – jak nazywał taką sytuację klasyk Chruszczow, służący nieświadomie sterowanemu celowi).

Są firmy, które na epidemii zarabiają wprost. Producenci leków, maseczek, papieru toaletowego, mydła itp. mają zyski o których kiedyś mogły tylko marzyć.

Ale czy Twoja firma, która ma chwilowe trudności powinna się zamrozić?

Jak mówił inny klasyk, lepiej mieć zamówienia na miliony, których nie możesz chwilowo zrealizować niż obudzić się na sam koniec i krzyknąć „Hej, ja też chcę wejść do gry” bo usłyszysz wtedy „wszystkie karty już zostały rozdane”.

Teraz, gdy zastałe więzy gospodarcze zostały poluzowane i firmy szukają nowej współpracy, gdy kształtuje się „nowy ład gospodarczy” jest najlepszy moment, żebyś mógł z Twoją ofertą dotrzeć do nowych odbiorców. Bo to jest nowe rozdanie i trzeba w nim być aktywnym od samego początku.

Tylko jak dotrzeć do tych nowych rynków? Kupować bazy danych i mailować? Wyszukiwać potencjalnych klientów i do nich dzwonić? To wszystko drogo kosztuje.

Jest lepsze rozwiązanie. Jakie? Znasz je z codziennej TV bo codziennie widzisz reklamy koncernów samochodowych, farmaceutycznych itp. Czy oni kupują te reklamy bo nic im nie dają a oni sami od lat są idiotami? Nie, gdyby byli, to już dawno by zbankrutowali. Te reklamy zapewniają im klientów w takiej ilości że są potentatami rynku. Docierają reklamą do kilku milionów ludzi i z tej masy ich produkt kupi na tyle wiele osób że koszt reklamy się zwraca i zostaje jeszcze na pensje dla tysięcy pracowników i jachty dla zarządu. Bez tych reklam ich sprzedaż wynosiłaby ZERO.

Nie masz takich środków finansowych jak ONI. Ale ty też możesz natychmiast dotrzeć do 3 milionów osób z Twoją reklamą i zyskać setki zamówień. Internet umożliwia to w sumie za grosze a oddziaływanie reklamy jest przecież takie samo jak tych reklam w TV.

Jeżeli chcesz zacząć przyjmować zamówienia już zaraz, ZOBACZ TO https://oferta.anonser.pl/jak_zrobic_dobra_strona_www_pozycjonowanie_poradnik.php

Short URL: http://www.panoramainternetu.pl/?p=49420

Posted by on 23 mar 2020. Filed under Biznes, Informacje, Kultura, Motoryzacja, Panorama Chili, Rozrywka, Sport, Technologie, Wydarzenia. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed

Archiwum

Szukaj według daty Szukaj w kategorii
Szukaj w Google

Galeria

Zaloguj się | Designed byReggie Miller Womens Jersey Gabfire themes